Klikni na zvätšenie!
ŠKODA 136GL
Späť!

Výbava a technické parametre:

prídavné diaľkové svetlá 100W...........
ukradnutá celá maska 25.1.2003
zadný stierač s ostrekovačom
centrálne zamykanie na DO
alarm na DO
nadstaviteľný doraz spojky
drevená rukoväť rýchlostnej páky-vlasný návrh
rádiomagnetofon SONY 4x35W,tuner s RDS + štyri reproduky
palubný počítač=presnosť merania rýchlosti a ubehnutých km menej ako 1%, pamäť na max. a priemernú rýchlosť denný počet kilometrov s nulovaním, výhoda pri výmene rozmeru pneumatík presnosť ostáva...obvod kolies sa dá nadstaviť
10.1.2003
otváranie druhej komory karburátora-mechanicky 10.7.2002
upravený kryt filtra vzduchu - na letnú prevádzku 20.7.2002
motor pôvodný 46kW bez úprav iba karburátor - otváranie druhej komory mechanicky 10.7.2002
zrýchlenie 0 - 80km/hod za 10,8 sekundy na druhý rýchlostný stupeň 10.10.2002
zrýchlenie 0 - 100km/hod za 15,6 sekundy na tretí rýchlostný stupeň 10.10.2002
max. rýchlosť podľa originálneho tachometra 170km/hod 10.11.2002
vyleštenie vzdušníkov a odstránenie výztuh stred.trubky 20.1.2003
výmena trysky sytiča s hlav.tryskou druhého stupňa 145 za 135 10.2.2003
výmena hlavného vzdušníka druhého stupňa z 160 na 170 10.2.2003
tryska sytiča na 140 a hl.tryska prvého stupňa na 190 21.2.2003
Meraná spotreba - prejdených 315 km (podľa computera) a spotrebovaných 19,81L benzínu t.j.:19,81/315x100=6,29L/100km!
14.3.2003
Spôsob jazdy - otvorenie prvej / druhej komory na 65 / 35%, priemerná rýchlosť 55,6km/hod max.123,5km/hod! Spracované podľa computera!
14.3.2003
Po vyleštení a odstránení výztuh sa podstatne zlešila akcelerácia od 3100ot/min pri pootvorení druhej komory na všetky rýchlostné stupne a krútiaci moment sa posunul asi o 200ot/min smerom dole-pri 1800 ot/min na 4.rýchlostný stupeň sa auto plynule rozbehne.Predbiehanie na 4. a 5.rýchlostnom stupni sa zlepšilo iba pri malom pootvorení druhej komory!!!
Výmena krytu filtra na letnú prevádzku spôsobila ochudobnenie zmesy = výmena: iba prvá komora - hlavná tryska na 130 zo 115 a tryska vzdušníku zo 190 na 200-uvidíme! 31.3.2003
Výborné!Lepší spodok a parádna akcelerácia.
Výmena trysiek prvá komora 200/125 a druhá komora na 185/150.
Vysvetlenie-vzdušník / hl.tryska!
1.4.2003
Montáž jedno-výfuku podľa ABARTH-a!
Neskutočný zvuk a najmä v nižších otáčkach plynulý záber:
na 5-ke pri 1500ot/min bez "zacukania" plynule sa rozbehne a pri otvorení druhej komory dravý zvuk ako dvojlitrové motory!
8.4.2003
Demontáž výfuku ABARTH z dôvodu navarenia nerez.koncovky.
Výmena vrchného víka karburátora s prevŕtaním trysiek ekonostatu ako majú Š120LS a zdvyhnutie hladiny v plavákovej komore na 18mm od vrchnej hrany z pôvodných 20mm.
25.5.2003
Vrele doporučujem - Škodovka ide za plynom!!!Podstatne sa zlepšili ranné štarty a teraz viacej jazdím iba na prvú komoru. Keď začne učinkovať ekonostat tak ako keby Vám niekto prilieval "oktány" do benzínu.Celková priemerná spotreba od 1.1.2003 sa znížila zo 7,05L na 6,85L na 100km!
Druh cesty: mimo mesto / v meste - 60% / 40%!!!
Montáž výfuku s nerezovou koncoukou podľa DTM.Vo vnútri auta nádherný dunivý a pri pridaní agresívny zvuk.Radenie dolu s medziplynom vyvoláva v okolí podstatne iné auto!
Obzerajú sa najmä chlapi!
28.6.2003
K dnešnému dňu som upravil 30ks karburátorov z toho 4ks z T 613 - difuz. 23/27, 2ks ESDR a jeden z nich s upraveným difuz. 21/25 - delo, ostatné SEDR Š120-130.
Pri testovacích jazdách skoro ani jeden karburátor nemal rovnaké jazdné vlastnosti!
20.11.2003
Teraz jazdím na karburátore 32SEDR: difuz. - 22/24, hl.tryska - 125/145, hl.vzdušník - 200/160, sytič-145, výška hladiny - 19mm, upravené vrchné víko + ekonostat + zväčšenie prietoku difuzórov 1.kom. o 25% a 2.kom. až o 40% pri plnom otvorení škrtiacich klapiek. A samo-
zrejme otváranie druhej komory je mechanické!
Nesmierna spokojnosť-bez problémov!
25.11.2003
A tu sa môžte pozriet na vrchné víko,alebo na upravenú osku 1.stupňa alebo 2.stupňa a tiež na cely karburátor a na celok. A tu je menší externý tuning sytiča a otvárania druhej komory mechanicky.
28.11.2003
Škodovka dostala nové tlmiče,zadné pružiny a kompletná GO bŕzd. Úprava motora: hlava kompletne vyleštená s kompresným pomerom 11,5:1, odlahčený zotrvák+remenica,DELTA - výfuk s koncovkou priemeru 80mm,karburátor podľa spôsobu jazdy 32 DDSR alebo 32 SEDR s difúzormi 23/27!
Akcelerácia z 0 na 400m za 17,0 sek.
Ide veľmi dobre!
25.4.2005

Ďakujem za mail!

Aktualizované: